Ophalen en op stap.

20 mei 2017 - Biezenmortel, Nederland

20 mei 2017. Het is zover: we gaan de camper ophalen bij Niels in Aerdt. Nadat Niels alles heeft uitgelegd wat we weten moeten, de betaling is geregeld en de papieren zijn overgschreven mag hij mee naar huis. Voor de deur wordt hij nog eens uitgebreid bekeken door ons en door bekende voorbijgangers. Uiteindelijk lukt het Colette om alle spullen die mee moeten op de juiste plek in de kastjes te krijgen en kunnen we op stap. Heel hard gaat het allemaal niet op de weg, maar wie heeft er haast in zijn vakantie?

We vertrekken richting Biezenmortel, waar we een plek op camping de Zandkant hebben gereserveerd. Alleen verliep het vertrek niet zo vlekkeloos als we hadden gewild: de Ducato wilde niet starten. Na telefonisch overleg met Niels schoot me een  kwaal te binnen die mijn oude Ducato van heel lang geleden ook wel eens had: soms komt de startmotor op een dood punt vast te staan. Oplossing: zet hem in zijn 1 en duw de wagen wat op en neer. Het werkte!

Camping de Zandkant is een mooie SVR camping met een erg vriendelijke eigenaresse en heel erg mooi en schoon sanitair. De Camping ligt op het randje van de Loonse en Drunense duinen. We hebben er niet veel van gezien. De fietsen waren thuis gebleven en we hebben het hele weekend naar de camper zitten staren.....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl